October 9, 2010

~ Bila Dah Bosan...~


Cakkk!!! ehehe jumpa lagi kita. Camne uolls? sehat?  Tapi rasa cam tak lengkap plak kan, bila masuk tak bagi salam ni. Main cakk, cakkk plak. Oklah, Assalammua’alaikum semua!! Haaa baru betul….(tapi ku rasa cam DJ radio lah pulak) hahaha apa-apa je lah oshanira...

Lamanyaa ku tak berblogging.  Kemalasan nak menulis tu melanda. Hari ni ku jadi rajin sikit, (sikit je lah ehehe). Pepagi lagi dah blog walking. Rajin ni pun bersebab uolls. La ni tengah bercuti panjang, direct 4 hari....dari Jumaat sampai Isnin, adooyaii mati kutu!! Baru masuk hari kedua ni dah tak tau nak buat apa. Ada 2 1/2 hari lagi nak ku tempuhi (chewahh...jgn memain, bahasa jiwa bangsa tu!!).Nak jalan2 cuaca plak tak mengizinkan. Nampaknya aktiviti ‘menternak’ badan lerrr jawabnya. Tidur, bertenet, makan, ulang lagiii....tidur, bertenet, makan ha ha ha ha sila jangan tiru aksi ini! dirumah!!Sepanjang 3 bulan aku kat sini, rasenya dah 2-3 kali jgk ler tempuh cuti panjang cam ni , straight 3-4 hari cuti. Best tu, ..best ler jgk...dah namanya cuti kan? Tapi lebih seronok lah kalau tgh bercuti mcm ni aku plak kat Malaysia, hhmm mcm2 aktiviti boleh wat dgn anak2 kan? Adoyaaiiii bosan nyerr aku.....
Kebiasaannya, bila aku dah terrrrsangat lah bosannya, aku akan...

~ main computer game ~ tak kira lerr game apa….kdg2 tu kids game pun aku layan ehehe

~ tonton movie ~ dari citer kartun sampai ke citer perang, yang dh ulang-tonton pun ku layann…buat2 tak ingat ending nya wakakakaka...

~ masak ~ mula lah nak mencuba resipi yg tak pernah ku cuba. Sendiri masak, sendiri ler yg ngappp....tu yang jadi masalah ‘besar’ tu!

~ housekeeping ~ segala benda kalau boleh ku nak bersihkan...bilik,  toilet, dapur, laman rumah sampaikan kereta pun aku cuci wakakaka….(ini apply kat rumah sendiri je)

~ blogs walking ~  aktiviti baru, semenjak- dua menjak kenal dunia blogging ni … dan yang paling best sekali…cari tempat yang selesa dan zzZZZzzzz….ha ha ha apa lagi jom lerr kita
TIDURRR
Sebenarnya banyak lagi, itu hanya top listed aktiviti ku je ehehe
oklah uollss, nanti kita jumpa lagi. Wassalam
Image and video hosting by TinyPic


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails