May 21, 2010

Cuti


Dah ber’sawang’ gamaknya blogs oshanira ni kan? Al-maklum ler tuan tanah kedaong sekarang ni tengah berkursus...eheh.  Kerja-kerja pulak banyak yang tertangguh. Sampaikan nak minta cuti pun di’beku’kan. Haiii dah nasib badan.. redha jer lah. Kecewa? Maunya tak frust kauuu.  Dah ler aku plan baekkk dengan anak-anak nak balik kampung cuti sekolah bulan depan. Alih-alih kena reject, mentah-mentah pulak tu perghhhh kalau ikutkan favorite line Movie Adnan Sempit 'aku tengok kau ni kecikkkkkkk je’ Haahh...lebih kurang gitu ler perasaan aku masa tu . Banyak-banyak kan lah bersabar oshanira oooiii!!

3 comments:

  1. sabar madam, banyak2 le bersabar... ku sangat memahami w/pon so far, cuti blom pernah di tolak mentah2... wink wink :P

    ku tgh cuti nie.. cuti 10 ari... then, 1st june start summer... ngee ha ha

    ReplyDelete
  2. mmg mentah2 mek...frust tau!!! tak tengok pun borang cuti aku. sure sgt yg dia tak tau pun aku nak apply utk bila. baru bukak mulut je dah geleng kepala 'takde, takde'.....apa-apa pun selamat bercuti mek!!

    ReplyDelete
  3. ish ish :( sedih lah kalau sik dapat cuti...kenak tolak mentah2 lagi ya...tapi sabar jak lah k...tapi kenaklah dapat bos yg sik understand langsung huh...jgn jgn nya jeles korang cuti lah ya...cuti kamek dah approved..kundak cuti ke...jom cabuttttttt walau sik approved..heheheee :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails