November 1, 2010

Si Tukang Urut


Salam semua...sehat? Hari ni dah masuk bulan baru,  dah 1 November 2010. Lagi 60 hari nak masuk 2011. Cepat sungguh masa berlalu, kan? Bila nak masuk tahun baru ni ... mula lah nak fikirkan pasal azam. Azam lama pun belum tentu tercapai, dah nak top-up pulak dengan azam baru huhuhu... berbakul2 azam yg tertunggak!

Ok, kita tangguhkan dulu citer pasal azam ni. Posting kali ni  nak citer pasal si tukang urut dulu...jeng, jeng, jeng.  Tukang urut? Anak siapa tu? Duk mana?  ...uollss nak berkenalan dengan si tukang urut ni ke? Sabar, sabar...Uollss jgn main2 tau, aku dah ada tukang urut peribadi sekrg ni haaaa...poyos nya!! Ampunn , gurau manja je ni. Si tukang urut ni bukan  lah‘orang’ ...tapi ‘benda’. Ni kes ‘terbeli’ lah ni (alasan...ada ke term terbeli ni huh?) Sesuka hati je....

Hari Sabtu lepas gi lah jenjalan Putrajaya sambil2 windows shopping kat Alamanda. Mulanya sesaje nak duduk melepaskan penat ... kat salah satu kerusi urut oto bodycare tu. Konon2 dapat ler ‘urutan’ free sambil2 tunggu anak2 dan encik hubby belek2 barang kat pasaraya Carrefour. Rasa best pulak kena urut2 ni. Nak-nak pulak tu servis percuma. Lepas dok kerusi urut, aku beralih pulak ke alat urut tapak kaki, umpama  dah diberi betis nak kan peha lah tu kan? ...sedang elok sangat aku  mmg tgh lenguh2 badan masa tu.  Sambil2 tu layan sembang dgn salesman produk kat situ Ntah apa yg dia kelentong kan pun, aku iyerkan aje ler sebab tgh menghayati 'urutan'  alat2 yang ada. Di pendekkan citer, sembang punya sembang, iyer punya iyer, angguk punya angguk....AKHIRNYA dengan rela hati aku setuju dengan 'cadangan' budak tu suh beli satu produk oto bodycare ni....si ‘tukang urut’ yg aku cakap tadi tu lerrr . Nak sangat pakai servis percuma, akhirnya terrrrangkut satu bawak balik hahahaha  So, mcm mana? Adakah kes aku ni dah kira kena pukau dek oto bodycare tu?? Oh TIDAKKK !!!!! Oklah kengkawan, kita jumpa lagi. Wassalam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails