November 4, 2010

~ Yesss..Esok Cuti !!! ~


 
Salam semua... sehat ke hari ni? Dah tengahari ni, perut pun dah terasa lapar. Badan pun dah penat ni.... dah tak sabar nak habis kan hari. Mood BERCUTI dah mengatasi segalanya ehehe ...apa plan uolls utk cuti kali ni? Aku masih ‘blank minded’ ni haaa....tak tau nak wat apa. Plan A nya, nak bercuti ke Melaka. Bila incik hubby check hotel2 dan resort2 yg berkenaan, semua dah fully occupied.....alllaaa takde rezeki nak bercuti ke Melaka. Soooo... aku kena fikirkan Plan B. Tapi apa nya plan B tu ??? …sebenarnya kannnn....... aku lom ada pun Plan B lagi! !!! Huahahaha....ada idea tak? Bantu lah aku...yang pastinya, bila aku bercuti, blogs ni pun akan ‘bercuti’ jugak. Apa2 pun uolls  janganlah  segan nak datang  sini yer. Selamat Bercuti
WASSALAM

1 comment:

  1. sila la duduk di rumah dan kemas rumah tuh... huhahuhaaaahaaaaaa [nasehat dan ketawa tak ikhlas = jealous]

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails