February 14, 2012

Aku Bermimpi ...Eeuuwwww!

Malam tadi kan...ehh bukan malam sangat pun. Dah nak subuh rasanya, aku bermimpi. Mimpi ni biasalah, mainan tidur je kan? tapi eeeeeeeeiiiii aku tak kira….. aku nak citer juga. Sebab aku tak suka dengan mimpi aku kali ni. Kenapa la benda alah tu boleh jadi ‘main actor’ kali ni. Banyak lagi benda comel  ke, hensem ke...macam hello kitty ke, keanu reeve ke, angry birds ke ni tak....  dia juga yang nak jadi hero hisshhh.

Sampai ke saat aku posting entry ni pun still boleh rasa geli geleman. Terbayang2 ‘aksi’ tak semenggahnya…..eeuuuwww tak best sungguh!! Benci, tak suka.....aku nak citer pun geli. Aku mimpi ULAT BUAH, ok! Ulat yang macam ni la ....
Sihat gemuk pulak tu eeeeuuuuuuuuwww. Aku tak suka, tak suka….geli ooiii!! Loya rasa tekak ni... ulat  buah gemuk kaler putih-perang tu boleh pulak terkuit-kuit keluar dari mata aku  hahhh!!! DIULANGI.....keluar dari mata aku yucckkksss!!! Kau kejamm le ulat. Buat aku rasa geli, loya dan pening…eeeiiiiiiiiii

 Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails