October 11, 2011

Happy Belated Birthday to you


..slow and fuzzy misses the date
Seperti biasa, bila bangkit dari tido aku akan belek text di henfon. Kot la ada urgent message yang dah masuk time aku tido. Mata terpandang tarikh kat penjuru skrin. ALAMAKKK!! Aku dah terlupa sesuatu! la !! Aduhhhaiii macam mana la aku bole terlupa ni??? Tak patut, issh tak patut....10.10.2011 was my hubby nya birthday!!! 
..f
 Adoiii kesiannya kat hubby. Patut ler tak ceria + diam aje dia dari petang semalam. Rasa berdosa sangat ni huhuhu. Minta ampun, minta maaf ye abang. Serius ni. Memang betul  tak disengajakan. Malu pulak rasanya. Encik hubby tak pelupa macam aku ni. Selamat Hari Jadi yang ke-37, abang. Semoga sentiasa dilimpahi rahmat Allah S.W.T dan mendapat keberkatan usia hendaknya. Amin Ya Rabal Alamin
 Image and video hosting by TinyPic

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails