September 15, 2011

~ Back To School ~

Salam semua. I’m back ...!! Back to school ehehe.Now aku dah tukar status  seorang pelajar.  Alhamdulillah, aku dah selamat mendaftar di Pusat Pengajian Siswazah UKM pada 06.09.2011.  Makkk aihh …giler skema aku rasa bila dah jadi pelajar ni ahakkks. Selepas 15 thn berhijrah ke alam 'penggajian', dan sekarang aku kembali ke alam pengajian. Dan aku antara pelajar ‘bukan remaja’ yg mendaftar hari tu ehehe…hallaaa ku tak kisah pun.Yang penting aku teramat bersyukur dengan apa yang dikurniakan dan bangga dengan apa yg aku lakukan untuk diri ku. Walaupun tersasar dari apa yg dirancangkan, yelah…kita hanya merancang tapi DIA yang menentukan. Aku percaya semuanya dah tertulis dan pasti ada hikmah di sebaliknya . Redha, terima seadanya.... berharap apa yang aku cita-citakan selama ini pasti akan tercapai, InsyaALLAH. Semoga semuanya dipermudahkan Allah S.W.T.
Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails